vad hände??

Som emigrant från fäderslandet har jag inte haft den blekaste aning om vad som hänt i melodifestivalen, har bara hört det Isländska bidraget som blev klart för över en månad sedan (Ja de har också deltävlingar men inte på långa vägar lika ineffektiva som Sverige har). Med spänd förväntan har nu Team Loki guesthouse väntat på det svenska resultatet ska komma upp på You Tube så vi kan delge våra utländska vänner om den svenska, stolta musikindustrin.. och vad händer?? Vi har nu 30 skrattade utlänningar i vårt kök som frågar hur vi tänkte och varför vi har stepdance till opera..

Har aldig hört något mer desperat flirtande med östeuropa sen Adam var länsman (mamma-kommentar), litade ju på er Sverige!! Skäms!!

Svenskarna på Island (jag, Ida, Viktor och Moa) pratar nu inte mer om Eurovision song contest, för vi har precis berättat för alla här att vi svenskar bryr oss mindre än England.. och det är ju nästan sant.. eller..??

Eftersom jag fortfarande kommer att befinna mig här när Eurovision song contest går av stapeln hade jag ju möjligheten att rösta partiskt, och jag kan säga att det kommer inte att hända längre..


Kommentarer
Postat av: nettsi

Skrattar bäst som skrattar sist....tänk om det håller

2009-03-15 @ 19:20:50
Postat av: m

Bosse är gld för det var hans favorit

2009-03-15 @ 19:28:38
Postat av: Anonym

Låt oss se vad island kommer med för åkerspöke.. Det blir nog inte mkt bättre! Hejja! Puss

2009-03-16 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0