Ny vecka

Sa var en ny vecka startad, an sa lange kanner jag mig obegripligt trott sittandes har pa biblioteket, kan ha berott pa sopbilen som forsokte fickparkera en evighet utanfor mitt fonster klockan sex i morse.. Helgen gick alldeles for snabbt, jag och Emelie tog en shoppingtur till kopcentret Kringlan i lordags dar vi strosade runt i de numer alldeles for dyra affarerna. Det nyckfulla vadret gjorde att vi pa ditvagen kladde oss i varjackor, solglasogon och lamnade vantarna hemma , det var var i luften! Pa hemvagen kom snostormen med hagel och de vantlosa fingrarna fros fast i plastkassarna.. Riktigt lurigt!

Sondagen var stillsam med plugg och film. Sondagsmiddagen stod i tysk regi med Gulashsoppa och apfelstrudel till efterratt, smaskens pladaskens!

Nu gar dagarna mestadels at till att pricka av dem till min efterlangtade Johans ankomst om 2 veckor och 3 dagar. (Ja jag VET att tiden gar saktare om man raknar ner sadar, men jag kan inte lata bli!!) Innan dess kommer familjen Grubbström over med  pappa, mamma, syster, farbror och faster, ska bli sa skoj. Ska aven hinna med en skidresa till Akureri till helgen, kande jag var tvungen att hitta pa nagot nu nar Emelie och Ida aker till Gronland pa onsdag.. Hann ju avboka den resan dagen innan beskedet om mitt Erasmus, var nog inte meningen att jag skulle aka dit anda :)

Nu ska jag designa lite vagbrytare innan det drar ihop sig mot traning i eftermiddag, tjingeling pa er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Kul att höra att familjen kommer!! Egentligen har du nog inte tid att sitta och längta efter Johan

Kram

2009-03-24 @ 15:44:03
Postat av: Pappsen

Vi laddar för fullt nu inför resan. Ska till Forsmark i helgen så det blir att packa på söndagnatt. är det något du behöver så hör av dig Kramis

2009-03-25 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0