Vänner asså :)

Tänkte tillägna detta inlägg till mina vänner.. Shit vad jag saknar er! I natt satt jag och pratade flera timmar med min Sofie för första gången sen jag åkte till Mexico i september, de få veckor jag var hemma mellan centralamerika och Island befann hon sig på Borneo.. inte lätt att hålla uppdateringarna när båda två har myror i byxorna.. Tog flertalet timmar men jag kände hur jag växte flera meter och fyllde ut ett tomrum som fanns där.. stor kram!

Är så otroligt stolt över de vänner jag har, att de är så bra människor och är så omtänksamma och sunda.. Jag är så glad över er allihopa!

En annan sak jag är glad över är att jag hittat den rökta torsken på Bonus.. WOW! Lever numer på rostat bröd med Keso och rökt fisk.. enbart rökt fisk går också bra.. gärna karvad direkt från skinnet med gaffel så det blir så där lagomt fnasigt.. Tack Island för den billiga fisken!!

Nu är också resan till Grönland bokad och klar i slutet av mars. I en vecka ska jag, Emelie, Ida och Nadine åka över till en grönländsk liten by, jaga isbjörnar, åka hundspann, spana på valar och äta säl.. asgrymt!! Nu hoppas vi bara på att mitt stipendium kan få för sig att komma snart..

Kram till mamma som opererat sig idag!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Håller tummarna för att operationen går bra !! Fan va grymmt det ska bli för er på Grönland ! :) ge fasen i sälarna bara.. inte snällt ... Puss

2009-02-12 @ 18:52:33
Postat av: Kina

Det är alltid lika roligt att läsa dina bloggar, mycket handlar om mat! Du verkar omge dig med gourmetvänner !Grönland, vad häftigt, vilket äventyr!Dina outforskade delar av världen krymper snabbt! I morgon tävlar Ida i gymnastik så vi skall till Sollefteå och heja! v10 kommer Julia till Island men det vet du kanske redan!(Skall hon ta med ngt till dig?) Kram på Alla Hjärtans Dag Emma! önskar Moster

2009-02-13 @ 10:20:46
Postat av: nettsi

Kram på alla hjärtans dag.

Hoppas att du har lite ledigt i helgen. I morgon bär det av mot Kina. Provar och ringa innan vi åker

2009-02-14 @ 20:02:40
Postat av: Anonym

Sötnos! förlåt att jag inte läst detta förens nu! Du betyder mest för mig!

2009-02-23 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0