Alla hjärtans dagen utan hjärta..

.. Var då en himla tur att man hade fått paket på posten med både älgkorv, bling-bling och söta ord!! Tack älskling och tack för kortet nettsi, samt alla mess från nära och kära! :D Fick fira kvällen på restaurang med Team Loki Guesthouse plus alla andra ensamma själar.. Blev tillslut 15 st av de ensamma själarna som tillsammans blev mycket mindre ensamma på den mexikanska restaurangen jag bokat.. mysigare kan man inte önska sig på distans!!

Annars har helgen gått till att sitta i skolans datasalar och leka med mitt gigantiska CAD-projekt.. Är så grymt skoj att hålla på och konstruera saker och betydligt bättre inlärning än "pärm-till-pärm-läsningen-på-5-minuter" som Uppsala universitet förespråkar. Mitt wastewater-system börjar ta form och efter att ha fått tillämpa lite sprägning av berggrund har nu äntligen mina rör fått rätt lutning!! :)

Nu blir det snabb-käk och några längder i bassängen (är såå mysigt att sitta i bubbelpoolen när det regnar ute!)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hihi :) Bra att det gillades. Alla (L)-s dag var lite sorglig utan dig...Pussar

2009-02-17 @ 06:24:03
Postat av: nettsi

det i kina man skall vara.

kram nettsi

2009-02-19 @ 02:56:32
Postat av: Anonym

Nu var det en vecka sedan Alla hjärtans dag och jag är inne varje dag o kollar efter uppdateringar. Emma! Lite skärpning nu! Mer uppdateringar och mer bilder tack!



Puss sis

2009-02-21 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0